Mr Tourette och jag i Lidköping

Utsålda teatersalonger! Fullsatta föreläsningslokaler över hela världen! Den 28 november kan du lyssna på föredraget Mr Tourette och Jag i Lidköping!

Sveriges Radio
skriver; "Pelle Sandstrak föredrag är som en rolig rockkonsert - högljudd - seriös - känslomässig".

Någonting tvingade Pelle Sandstrak att tvätta händerna 50 gånger per dag, att utstöta underliga läten eller säga konstiga ord mitt ute bland folk. Snabbkäftad och styrd av impulser, tics och tvång retade han lärare, kamrater och arbetsgivare till VANSINNE! Det tog många år innan Pelle Sandstrak - av en slump - förstod att det som höll på att förstöra hans liv hade ett namn: Tourettes syndrom.

Låt dig under två timmar beröras, skratta, förfasas och inspireras av Pelles budskap "du är metoden, du kan göra skillnad i ditt eget och andras liv". I hisnande tempo och med absurd humor får vi glimtar ur ett liv från kaos och förtvivlan fram till idag då Pelle Sandstrak är så frisk som han vill vara.

Pelle Sandstrak är talare, författare och tidigare ofrivillig ståuppare. Han är känd för självbiografin, tillika föreläsningen, "Mr Tourette och jag" som han turnerar över hela världen med.

Missa inte detta tillfälle!

Inget bokningsbart än!

Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Telefonbokning